Single-entry accounting

Single-entry accounting

Maximum possible savings for smaller entrepreneurs and property landlords.

Whether you run a business or rent out apartments, our experts will always provide you with the following, error-free and on-time:

  • records of income and expenditure,
  • VAT return (and other obligations arising from your business activities),
  • Maximum savings on your taxes thanks to the application of all means that tax regulation allows.

In addition, we will keep you informed of the latest news in the field of taxes and accounting.

Tax records pricing

The price is based on the complexity of the order and the hourly rates of our accounting and tax consultants. Of course , we will inform you of the expected costs prior to commencement.

Minimum invoice amount is CZK 5.000 (without VAT) per month.

Jak spolupráce probíhá

  1. Zjistíme Vaše potřeby a navrhneme optimální periodu zpracování - u pronajímatelů může být optimální zpracovat podklady jednou za čtvrtletí či jednou ročně
  2. Stanovíme termín do kdy obdržíme podklady a do kdy zpracujeme požadované výstupy
  3. Po zpracován zašleme soupis potenciálních problémů a návrhů
  4. Zpracujeme potřebná přiznání a hlášení a pod vlastní odpovědností je podáme
  5. zalšeme Vám příkaz k úhradě a opisy podání k archivaci 
  6. Budeme Vás informovat o změnách a příležitostech k úsporám

 

Cena daňové evidence

  • Cena vychází z náročnosti zakázky a hodinových sazeb účetní a daňového konzultanta. Očekávanou cenu vám sdělíme před zahájením spolupráce.
  • Minimální výše fakturace činí 10 000 Kč bez DPH za období (měsíc, čtvrtletí, rok).

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

ROZUMÍM